Betalen
Inloggen
Winkelwagen

Gratis bezorging in Apeldoorn(+25km) Voor 15:30 besteld, volgende werkdag geleverd Showroom 2500m² +10.000 artikelen op voorraad Afhaalpunt in Apeldoorn

Quantore Partner

Vragen? Bel 055 - 355 44 44 of mail naar verkoop@dijkgraaf.nl

Betalen

Waar vind ik informatie over mijn bestellingen, facturen en betalingen?

Deze informatie is alleen beschikbaar voor klanten met een webaccount. Gebruik je inloggegevens om in te loggen op onze website. Klik na het inloggen op je accountnaam in de blauwe balk en vervolgens op 'Orders & facturen’ in het menu aan de rechterkant van het scherm. In het overzicht staan alle facturen en openstaande orders. Een kopie van de factuur is als PDF beschikbaar. Geen factuur ontvangen of kwijt geraakt en beschik je niet over een webaccount? Neem dan contact op en bel 055 - 355 44 44 of stuur een e-mail naar: administratie@dijkgraaf.nl

Ik heb mijn factuur betaald, maar zie dat het bedrag nog open staat in mijn account

De verwerking van een betaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Elke betaalmethode heeft een bepaalde verwerkingstijd. De meeste betaalmethoden geven meteen de status door. Bij bankoverschrijving kan het 2 werkdagen duren voordat je betaling is verwerkt. Totdat de betaling is verwerkt, staat het factuurbedrag nog open in jouw account.

Kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen?

Het is niet mogelijk om factuurgegevens achteraf aan te passen of te wijzigen. Wijzigingen moeten voor of tijdens het bestelproces in het account worden doorgevoerd. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn ze per direct van kracht.

Ik wil graag een kopie van een factuur hebben, hoe kom ik daaraan?

Klanten met een webaccount kunnen na het inloggen op onze website een kopie van de factuur opvragen. Deze is als PDF bestand beschikbaar onder ‘Orders & facturen’. Heb je (nog) geen webaccount, dan kun je een kopie aanvragen door een mail te sturen naar administratie@dijkgraaf.nl, of te bellen naar 055 - 355 44 44.

Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?

Wanneer je een betalingsherinnering hebt gekregen, dan hebben wij voor (een deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling ontvangen. Wij vragen jou dan het openstaande bedrag zo spoedig mogelijk alsnog te betalen.

Hoe kan ik mijn betalingsherinnering betalen?

In de mail van de betalingsherinnering staat exact beschreven hoe je kunt betalen.

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb al betaald

Wanneer je een betalingsherinnering hebt ontvangen en je hebt de betaling langer dan vijf werkdagen geleden voldaan, verzoeken wij je vriendelijk om een e-mail te sturen naar: administratie@dijkgraaf.nl. Wij vragen je om de volgende informatie betreffende jouw betaling mee te zenden: - Wanneer heb je het aankoopbedrag voldaan? – Van en naar welk rekeningnummer is het aankoopbedrag over gemaakt? - Wat staat er vermeld in de omschrijving? Zodra wij deze informatie van je hebben ontvangen, kunnen wij jouw betaling zo spoedig mogelijk controleren en afronden. Onze administratie is van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 17.00 uur te bereiken op telefoonnummer 055 - 355 44 44.

Ik heb mijn artikel geretourneerd of geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer wij jouw retourzending correct hebben ontvangen en goedgekeurd, kun je jouw geld tussen 2 en 5 werkdagen op jouw rekening verwachten. Bij annulering geldt dezelfde termijn. Heb je betaald met creditcard of Maestro? Houd dan rekening met een verwerkingstijd van 3 weken.

Staat jouw vraag of antwoord hier niet tussen? Kijk dan eens op onze andere klantenservice pagina’s:
Bestellen en leveren
Garanties en defecten
Retourneren
Klachten en suggesties
Verzenden en bezorgen

Gratis bezorging in Apeldoorn(+25km) Voor 15:30 besteld, volgende werkdag geleverd Showroom 2500m² +10.000 artikelen op voorraad Afhaalpunt in Apeldoorn

Winkelwagen

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20211024 22:57:38 PC31False0FalseTrue220102