Inloggen
Winkelmandje
Liever persoonlijk contact?
Bel 055 - 3554444
Bestellingen voor 16.00 uur besteld
de volgende werkdag geleverd
Gratis bezorging in Apeldoorn (+25km)
& gratis* in Nederland/België vanaf € 25,-

Klantenservice

1.1 Bestellen & Leveren
Een bestelling plaatsen bij Dijkgraaf.nl kunt u eenvoudig in enkele stappen uw bestelling plaatsen:
  1. Navigeer naar uw gewenste product en klik op 'Voeg toe aan winkelmandje'.
  2. U wordt nu doorgestuurd naar de winkelwagen. Hier kunt u uw bestelling afronden via 'Doorgaan met bestellen’ of klik op 'Verder winkelen'.
  3. Nadat u op 'Doorgaan met bestellen’ hebt geklikt kunt u kiezen om een account aan te maken of de bestelling te plaatsen zonder account. Om een bestelling zonder account te plaatsen klikt u op 'Doorgaan naar kassa'.
  4. U komt nu bij de voortgang van uw bestelling. Hier kunt u het adres invoeren waar uw bestelling naar verzonden moet worden. Een onderscheid tussen factuur- en verzendadres is mogelijk.
  5. Door naar de volgende kolom te kijken kunt u de gewenste verzendmethode en betaalmethode selecteren.
  6. Aan het einde kunt u uw bestelling controleren en eventueel een opmerking plaatsen.
  7. Klik op 'Bestelling plaatsen’ en betaal uw bestelling via de door u gekozen betaalmethode.


Levertijden
Een groot deel van de getoonde kantoorartikelen op onze website worden uit eigen voorraad geleverd. Bij deze artikelen staat de tekst ‘Uit voorraad leverbaar’. Kantoorartikelen zonder eigen voorraad zijn ‘Gewoon leverbaar’ en wordt in dat geval ook als tekst bij het desbetreffende kantoorartikel getoond. De levertijd is in dat geval gemiddeld 2 werkdagen m.u.v. stoelen en meubelen. Vragen over levertijden? Bel gerust met onze verkoopafdeling, telefoon 055 - 355 4444 (lokaal tarief) of stuur een mail naar verkoop@dijkgraaf.nl.


Orderstatus volgen
Wij houden u op de hoogte van de vorderingen van uw bestelling. Zo ontvangt u een bevestiging wanneer uw betaling is ontvangen en wanneer uw bestelling is verzonden. Indien uw bestelling via GLS wordt verzonden ontvangt u van ons een Track & Tracenummer waarmee u uw bestelling kunt volgen. Orders voor 16.00 uur met afleveradres in Apeldoorn worden de volgende dag bezorgd met onze eigen bezorgservice.

Bestelling annuleren
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren? Als u uw bestelling of een product daaruit wilt annuleren dan kunt u onze klantenservice mailen op e-mailadres verkoop@dijkgraaf.nl. Doe dit wel zo snel mogelijk. Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd, komt uw betalingsverplichting te vervallen. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Het is mogelijk dat uw bestelling niet meer geannuleerd kan worden, omdat deze al is verwerkt. In dit geval ontvangt u een e-mail waarin wij aangeven dat de zending aan onze bezorgdienst is overgedragen. U kunt uw bestelling uiteraard binnen 14 dagen retourneren.

Bestelling geannuleerd door Dijkgraaf.nl
Waarom is mijn bestelling geannuleerd door dijkgraaf.nl?
Bestellingen worden om verschillende redenen handmatig of automatisch geannuleerd in ons systeem. Als dit bij u het geval is, ontvangt u hiervan automatisch bericht. Bij een geannuleerde bestelling vervalt uw betalingsverplichting of u ontvangt het reeds betaalde bedrag terug. Een artikel of een bestelling wordt geannuleerd om uiteenlopende redenen:
· Het artikel is niet leverbaar.
· De bestelling is na 14 dagen nog niet betaald.
· U heeft twee bestellingen geplaatst met dezelfde inhoud, waarvan één betaald, en één niet betaald.

Vóór annulering wordt u altijd geïnformeerd over de stappen die u kunt nemen om annulering te voorkomen. Mocht de bestelling in uw ogen onterecht zijn geannuleerd of mocht er onduidelijkheid zijn over de oorzaak hiervan, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

1.2 Betalen
Informatie over facturen en betalingen.

Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?

Op de pagina 'Orders & facturen’ kunt u al uw bestellingen inzien en de status ervan bekijken. Facturen krijgt u per mail toegezonden. Bent u een factuur kwijt, dan kunt u deze opnieuw aanvragen door te bellen naar 055-3554444 (lokaal tarief) of een bericht naar onze administratie te sturen. Mail ons op administratie@dijkgraaf.nl. Ik heb mijn factuur betaald, maar zie het bedrag nog open staan in mijn account. De verwerking van een betaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Elke betaalmethode heeft een bepaalde verwerkingstijd. De meeste betaalmethoden geven meteen de status door. Bij bankoverschrijving kan het 2 werkdagen duren voor uw betaling is verwerkt. Totdat de betaling is verwerkt staat het factuurbedrag nog open in uw account.

Kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen?
Het is niet mogelijk om factuurgegevens achteraf aan te passen of te wijzigen. Wijzigingen kunt u tijdens het bestelproces invoeren in uw account. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn ze per direct van kracht.

Ik wil graag een kopie van een factuur hebben, hoe kom ik daaraan? U kunt helaas niet via uw account een kopie van uw factuur opvragen. U kunt een kopie aanvragen door een mail te sturen naar administratie@dijkgraaf.nl, of te bellen naar 055 - 355 4444 (lokaal tarief).

Betalingsherinnering
Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?
Wanneer u een betalingsherinnering hebt gekregen, dan hebben wij voor (een deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling van u ontvangen. Wij vragen u dan het openstaande bedrag zo snel mogelijk te betalen.

Hoe kan ik mijn betalingsherinnering betalen?
In de mail van de betalingsherinnering staat exact beschreven hoe u moet betalen.

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar ik heb al betaald
Wanneer u een betalingsherinnering hebt ontvangen en u heeft de betaling langer dan vijf werkdagen geleden voldaan, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice per email op administratie@dijkgraaf.nl. Wij vragen u om de volgende informatie betreffende uw betaling mee te zenden: - Wanneer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven? - Naar welk rekeningnummer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven? - Vanaf welk rekeningnummer hebt u het aankoopbedrag overgeschreven? - Wat hebt u vermeld in de omschrijving? Zodra wij deze informatie van u hebben ontvangen, kunnen wij uw betaling zo spoedig mogelijk controleren en afronden. Onze klantenservice is tevens van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 - 18:00 uur, en op zaterdag tussen 09:00 - 13:00 uur te bereiken op telefoonnummer 055 - 3554444 (lokaal tarief).

Terugstorttermijnen
Ik heb mijn artikel geretourneerd of geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug? Wanneer wij uw retourzending correct hebben ontvangen en goedgekeurd kunt u uw geld tussen 2 en 5 werkdagen op uw rekening verwachten. Bij annulering geldt dezelfde termijn. Als u heeft betaald met creditcard of Maestro, houdt u dan rekening met een verwerkingstijd van 3 weken.

1.3 Garanties en defecten
Dijkgraaf.nl staat garant voor de deugdzaamheid van de artikelen die u bij ons bestelt. U krijgt daarom standaard minimaal een garantie van drie maanden op al onze artikelen en op onze merkproducten een garantietermijn van maar liefst 1 jaar én daarnaast beloven we een snelle garantieafhandeling. Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd, of intensief gebruik.

Schade bij levering
Onze producten worden zorgvuldig verpakt en gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat u een product niet in goede staat ontvangt. Als dit gebeurt, dient u dit binnen vijf werkdagen bij ons te melden. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar verkoop@dijkgraaf.nl. Let op: wij verzoeken u om enkele foto’s mee te sturen van de schade. Aan de hand van de foto’s proberen wij een passende oplossing te vinden.

Kosten
Uiteraard heeft u geen invloed op een defect welke is ontstaan tijdens transport. We rekenen daarom ook geen kosten voor het repareren of vervangen van een defect product.

Uw bestelling ruilen of retourneren

Wilt u een artikel ruilen of retourneren? Daar doen wij niet moeilijk over, mits het een voorraadartikel betreft. Neem binnen 14 dagen contact met ons op via verkoop@dijkgraaf.nl of 055-3554444.

1.4 Suggesties en klachten
Suggesties
Wij staan altijd open voor suggesties en zullen deze met zorg behandelen om onze dienstverlening nog beter te maken. Wanneer u suggesties heeft, ontvangen wij deze graag op verkoop@dijkgraaf.nl.

Klachten
Wij doen er alles aan om uw bestelling met de grootste zorg te behandelen. Mocht u echter een klacht hebben over onze dienstverlening dan horen wij deze graag om hiervan te leren en onze dienstverlening te verbeteren. Als u van mening bent dat één van onze medewerkers u niet naar behoren heeft behandeld, als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling, of als u ergens anders ontevreden over bent, dan vernemen wij dat graag. U kunt uw klacht mailen naar verkoop@dijkgraaf.nl. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen wij u een bevestiging. Vermeld bij een klacht uw naam, adres en ordernummer zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen verwerken. Ons streven is om binnen één week inhoudelijk op uw klacht te reageren. Dijkgraaf.nl is aangesloten bij Novaka.

Klantbeoordelingen
U kunt een beoordeling achterlaten op de productpagina van een door u besteld product. Hiermee helpt u anderen een juiste keuze te maken.

49
Sigel
Logo Brother
Logo Canon
Logo Drentea
Logo Durable
Logo Dymo
Logo Esselte
Logo Stabilo
Logo Leitz
Volg ons op Facebook
Maak kennis met één van onze medewerkers
Alle bedragen zijn excl. BTW
Copyright © 2017 Dijkgraaf Rijsdorp BV  Betaal mogelijkheden Dijkgraaf Rijsdorp           

Welkom, inloggen

Winkelmandje

Filter